Tuesday, December 21, 2010

As Busy As a Bee...

Kalau anda ada hati nak ngorat awek Perak yg memang terbukti cantik-cantik belaka.. (Sample cantik? Sila lihat gambarajah penulis blog ini)

muntah jer...jangan malu-malu

Diulangi. Kalau ada hati nak ngorat aweks Perak, anda boleh belatih baca entry ni dengan penuh perasaan. Dijamin, lidah anda takkan kelu mengkudu bila sembang2 kosong dgn bakal metua yg pekat cakap Perak mcm Pah Bedah.

Sebelum tu, pegi warming-up dulu. Bukan korang laa. Lidah tu kasi warming-up...

Ok, sekarang, boleh mula...

Ater, sebok bebenor skarang nie...
Banyak benor keroje..
Uihhh..pening teman!Pening!!
Bile ler gamaknye teman boleh duduk ngangkang jer kat romah..
Tak lalu dah terkejor sana...terkejor sini..ngalahkan orang besor-besor
Orang keroje gomen pon idak sebok ruper ni.
Idak dah teman lalu wehhhh
Belog ni pon idak ngombeng..
terbiyor jer...
banyak nak ceghiter..nak ngater pon banyak jugak..
Nanti ler..Insyaallah..taun depan teman ada banyak pelan dengan belog ni
Idak...teman idak beda'ah..teman cakap yang benor.
Kome tunggu ajer ler..eceh...loghat beno bunyinyer...

Ha...macam mana?? Paham..?? Nasib korang la kalau tak paham..Malas nak translate!

Apa pon, saya agak bz lately. Mungkin takde masa nak update. Tapi Insyaallah, tahun depan blog ni akan bertukar ke wajah baru...Gaya citer macam korang kesah jer kan...Korang kesah tak..??Ala..kesah laa..kesah laaa...*aksi gedik melampau*

1 comment:

Nur Shazura said...

hohoho......ate... pekat weh mike cakap peghok......senyum sensorang keme kat sini...hehehehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...