Wednesday, February 16, 2011

Kutu Malas sudah hinggap!

Jangan cakap saya tak cuba... Saya dah cuba type sepatah dua..kemudian...
Papppp!!!
Kutu malas ni bertenggek...

Banyak yg nak diceritakan.

Tapi hanya mampu memandang, sambil otak mengarang ayat.

Bila nak type...hilang pulak idea sebab dihisap dek kutu malas ni.

Damn u sang kutu! Go away...shuhhhh..shuhhh..!!


Seperti biasa..ini jer yg mampu...

Melekat sekeping gamba di hari rabu sebagai menyokong 'Wordless Wednesday' Mintaknyer jangan ler pulak wordless wednesday ni diharamkan..kot la kaum kafir quraisy yg start dlu ker. adehhh..

Till then, daaaaaaaaa!!!




Ini adalah gambar Fathima Kulsum, Permaisuri Arab ke-6. Takde kaitan pon dengan bestfren saya yg bernama Ummi Kalsum yg malas berkerja tu..Tapi siapa2 yg pregnant, sila la tengok gambar orang2 cantik ni selalu. Tak dapat mata camnie, bulu mata pon jadiklaaa..

:)

(Namun, itu tak bermakna saya pregnant..)

4 comments:

aku.mamalia.wanita said...

bo.. ko jadikan aku sebagai inspirasi ko eh..? hahahahaha...
bangga.. bangga... best.. best..
ko rindu aku eh...? so scweet... love u too

Maisarah Mohamed Taib said...

eeeieewwww...geli tiak aku..
aku nengok gambo ni...mmg aku teringat kat ko. Tapi teringat masa kita jadik model padang pasir dlu..hik.hikk...mengong betoi!

Nur Shazura said...

padang pasir ke padang jarak padang terkukur (err...betul ke aku eja terkukur tu....ke tekukur????...)

ala abbo....kalau pregnant pon apa salahnya...menambah umat Nabi Muhammad SAW....hehehehehe....

Nur Shazura said...

lupa nak cakap...aku suka giler the va va boom la kat heading ko tu...sangat sweet...cam ko gak...ahaks.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...